• Біздің парақшалар:
  • Бэтмен Суперменге қарсы: Әділет таңы

    Бэтмен против Супермена: На заре справедливости

    Batman v Superman: Dawn of Justice

Жыл:
2016
Ел:
АҚШ
Режиссер:
Зак Снайдер
Басты рөлдерде:
Бен Аффлек , Джереми Айронс , Робин Аткин Даунс , Джейсон Момоа , Эми Адамс , Джесси Айзенберг , Джеффри Дин Морган , Галь Гадот , Генри Кавилл , Дайан Лэйн , Лоренс Фишбёрн , Карла Гуджино , Холли Хантер , Эзра Миллер , Лорен Кохэн
Сценарий:
Крис Террио , Дэвид С. Гойер , Джерри Сигел , Джо Шустер , Боб Кейн
Продюсер:
Чарльз Ровен , Дебора Снайдер , Уэсли Коллер
Жанр:
Фэнтези , Боевик , Фантастика , Қызық оқиғалы
Бюджет:
$250 000 000
Әлемдік табысы:
$873 260 194
Қазақстандағы табысы:
〒500 000 000
Әлемдік премьера:
20 наурыз 2016
Қазақстандағы премьера:
24 наурыз 2016
Жас шектеуі:
PG-13 - 13 жасқа дейінгі балаларға көруге ұсынылмайды
Ұзақтығы:
151 минут
Суреттеме:

Готэмнің сақшысы Метрополис халқы үшін құдайға айналған қаһарманның әрекеттері бақылаусыз қалады деген қауіппен оған қарсы тұрады. Ал жұртшылық екі суперқаһарманның қайсысы қажет деген сұраққа бас ауыртады. Бэтмен мен Супермен арасындағы шиеленіс кезінде әлемге жаңа үлкен қауіп төнеді.

Рейтинг:

7,667

  • Дауыс бергендер: 3

  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /var/www/vhosts/kinostan.kz/public_html/application/views/scripts/film/view.phtml on line 193

    Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /var/www/vhosts/kinostan.kz/public_html/application/views/scripts/film/view.phtml on line 194
  • IMDb: 6.5(584819)
  • Кинопоиск: 6.748(136985)
Фильмді бағалау үшін сайтқа кіру немесе тіркелу керек.


РЕЦЕНЗИЯЛАР (1)

  • Мен комикстардың да, олардың экранизацияларының да фанаты емеспін. Сол себепті, "Бэтмен Суперменге қарсы" несімен жақпады, қай жерімен комикс сүйер қауымның көңіліне қаяу түсірді - оны мен дәл басып айта алмаймын. 

    Сондықтан мен бұл фильмді қатардағы ауқымды жоба, көпшілік күткен премьера ретінде ғана қарастырдым. Дегенмен, Бэтмен мен Супермен осыған дейін киноэкранда әлі кездеспеген екен. Аталған картинаның басты құндылықтарының бірі де осында болса керек (комикс фанатына айналып бара жатқан сияқтымын ба?).

    Мен үшін классикалық Бэтмен - Кристофер Ноланның "Қара рыцары", Кристиан Бэйлдің орындауында (комикс фанаттары мені кешірсін). Өйткені, ертеректегі Бэтмендерді мен көрген емеспін, көрсем де есімде жоқ. Сол себепті, жаңаланған Бэтменді (Бен Аффлек) классикалық Бэтменмен (Кристиан Бэйл) салыстырудың өзі бір ғанибет екен.

    Салыстырғаннан кейін өз ойыңды айтпай кетуге тағы болмайды. Менің ойымша, Бен Аффлек жаман емес. Бірақ жақсы да емес. Ол басқа. Әр актер өзі сомдаған Бэтменге өзіндік ерекшелік әкелетін шығар. Бұл да солай. Бастапқыда осы рөлге Аффлек таңдалған кезде, комикс фанаттары мақұлдай қоймағаны рас. Бұны актер жақсы біледі, сол себепті қатты тырысады, көрермендерін түңілдірмеуге бар күшін салады. Өз басым, Бен Аффлек көрермендердің ең минимум талаптарын орындай алды деп есептеймін.

    Ноланның дәуірінде өзін іштей жеп жүретін, тіпті аздап қайғылы Қара батырды көрсек, бұл жолы алдына нақты мақсат қойған (біздің жағдайымызда Суперменнің "шаңын қағу"), қартая бастаса да әлі сақа Готэм сақшысын көрдік.

    Фильмнің өзін санқырлы болғаны үшін ерекше деуге болады. Қараңыз - "Бэтмен Суперменге қарсы" осыған дейін жарық көрген 2013 жылғы "Болат адамның" тікелей жалғасы, дей тұрғанмен жаңартылған Бэтмен туралы фильмдер сериясының да бастауы. Оның үстіне бұл Супермен мен Бэтменді бетпе-бет кездестірген тұңғыш киножоба (қателессем, фанаттар кешірсін). Кинокомикс фанаттарына бұл деректердің өзі үлкен оқиға болуы керек деп есептеймін.

    Бірақ мен қарапайым көрермен тұрғысынан қараймын деп айтып кеттім ғой. Сондықтан қатардағы блокбастерге кірген адам ретінде сөйлеп көрейін.

    Осы тұрғыда сыншылардың кейбір пікірімен келісетін тұстарым бар. Соның бірі - эффектілердің тым көптігі. Жойқын жарылыс, қираған сансыз көп ғимараттар, осындай көріністерден кейін Метрополисте (әлде Готэмде) тірі адам қалды ма өзі деген сұрақ қоя бастайсың. Бастапқыда халық игілігі үшін күрескен қаһармандардың текетіресі жеке мүдденің қамына айнала бастағанда, ал бұл өз кезегінде жазықсыз жандардың құрбанына алып келгенде авторлардың бұнымен не айтқылары келгенін өзіңше болжауға мәжбүр боласың. Жобаның ауқымын қомпайту үшін визуал эффект мамандарының жұмысы тым асыра сілтеп жібергендей әсер береді екен.

    Бірақ, екі суперқаһарманды тірестіру оқиғасы арқылы берілетін негізгі мораль да айқын көрсетілген. Бірінші кезекте - әрине, адамдардың қанағатсыздығы. Құтқару операциясының ауқымы кеңейген сайын, бұрынғы жақсылықтардың маңызы азая түседі. Ал төтенше жағдай неғұрлым ауқымды болса, құрбандар да соғұрлым көп болатыны белгілі. Адамдар аман қалғандарға шүкіршілік етудің орнына, Суперменге қояр талаптарын күшейте түседі, одан идеалдықты күтеді. Ал осындай қоғамдық конфликтілерді аңдып отырған басылымдар жағдайды өршіте түседі. Бэтмен де сондай әдейі ушықтырылған жағдайдың құрбаны деп ойлаймын. Екеуінің текетіресі де осыған негізделген.

    Фильмдегі кейбір құбылыстардың маңызын арттыру үшін бірқатар детальдарға ерекше мән беру бар да, осыған имитация жасау бар. Зак Снайдер лирикалық шегіністер мен флешбектер жасаймын деп қателескен тәрізді. Олар керек те шығар, бірақ онсыз да фильмді әдемі жасауға болар еді. Сыншылар кінәлаған созылыңқы сюжетке осы қажетсіз шегіністер себеп болды деп ойлаймын. 

    Жалпы актерлер өз рөлдерін алып шықты деп ойлаймын. Джесси Айзенбергке, Эми Адамсқа ешқашан күмән келтірген емеспін. Біз үшін бірінші орында Аффлек пен Кавиллдің өз рөлдерін алып шығуы қызық еді. Генриді білмеймін, бірақ Бенге ешқандай наразылық жоқ.

    Меніңше, суперқаһарманизмнің барлық канондарын ескере отырып жасалған картина. Фильм түңіліп кететіндей нашар да емес, өзгелерге ауыздың су құрығанша мақтап беретін супер де емес. Жасаушылар кем дегенде өз мақсаттарын толықтай орындады деп ойлаймын. Дымын қалдырмай сынамау үшін қоятын талаптар деңгейін сәл түсіру керек шығар, білмеймін.