• Біздің парақшалар:
  • Шұжық-сайран

    Полный расколбас

    Sausage Party

Жыл:
2016
Ел:
АҚШ
Режиссер:
Конрад Вернон , Грег Тирнан
Басты рөлдерде:
Эдвард Нортон , Сет Роген , Джеймс Франко , Сальма Хайек , Пол Радд , Билл Хейдер , Кристен Уиг , Джона Хилл , Дэнни МакБрайд , Крэйг Робинсон , Майкл Сера , Дэвид Крамхолц , Андерс Холм , Стефани Бирд , Ник Кролл
Сценарий:
Сет Роген , Эван Голдберг , Кайл Хантер
Продюсер:
Сет Роген , Меган Эллисон , Эван Голдберг , Конрад Вернон , Дэвид Дистенфелд , Пилар Флинн
Жанр:
Комедия , Фэнтези , Қызық оқиғалы , Мультфильм
Бюджет:
$19 000 000
Әлемдік табысы:
$140 539 785
Әлемдік премьера:
14 наурыз 2016
Қазақстандағы премьера:
8 қыркүйек 2016
Жас шектеуі:
R рейтингі - 17 жасқа дейінгі тұлғалар үшін ересектердің қадағалауы міндетті
Ұзақтығы:
89 минут
Суреттеме:

Супермаркеттен тыс жерде өмір бар ма? Азық-түлікті адамдардың үйіне жеткен соң не күтіп тұр? Дүкен сөрелерінде тұрған өнімдер бұл сұрақтарға жауап іздеп көреді.

Рейтинг:

6,4

  • Дауыс бергендер: 5

  • Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /var/www/vhosts/kinostan.kz/public_html/application/views/scripts/film/view.phtml on line 193

    Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /var/www/vhosts/kinostan.kz/public_html/application/views/scripts/film/view.phtml on line 194
  • IMDb: 6.2(144774)
  • Кинопоиск: 5.87(49539)
Фильмді бағалау үшін сайтқа кіру немесе тіркелу керек.

РЕЦЕНЗИЯЛАР (2)

  • Полный Расколбас мультигінің трейлерін көрген кезде мультфильм ерекше болатын сияқты көрінді. Мойындау керек, мультиктың салынуы мінсіз, әр персонажға мінез, дауыс, іс-әрекет, тіпті әр тағамға сай ұлты берілген. Бірақ, осындай керемет салынған туындының сізге айтар ойы жоқ болғаны өкінішті.

    Режиссердің не ойлағанын білмеймін, мүмкін шегіп алып ойлаған шығар, біреуге бұл мультик ұнауы мүмкін деп ойлаған күннің өзінде үлкен залдарға көрсетілімге шығатыны өкінішті. Біріншіден, мультфильм адамның санасын улайды. Ол жерде топтасқан секс, гей порно сияқты тақырыптардың орын алуы. Екіншіден, былапыт сөздер, онда да бір тек адамның нәпсісіне құрылған сөздер. Үшіншіден, адамдарды жануар ретінде көрсетуі. Төртіншіден, киноның айтпақ идеясы еркіндік - ол ашық түрде секспен айналысу болғаны.

    Енді мен барлық тамақ атаулысын көрген кезде, ол да еркіндікті қалайтын шығар деп ойлаудан гөрі олда "андай" істе болған шығар деп ойлайтын сияқтымын... Мүмкін, мен біреудің ғашығын жеп отырмын емес, кіммен қанша рет төсектес болды деген сияқты ой туындататын сияқты болды.

    Бізбен бірге балаларда көрді бұл мультфильмді, балаларды аядым. Шыққасын олардың түрлерінен түсінбеушілік көруге болады, оларды апарған ата-ананың ақымақтығына налыдым. 2 балды тек мультиктің салыну ерекшелігіне қойдым. Қалғаны бос әңгіме. Порноны үлкен экраннан көруге тұрарлық десеңіз өзіңіз біліңіз, бірақ сіздің миыңызға біраз жаман атака болары анық.

  • «Картоп жарылған түн» немесе Сет Роген – мультфильм өнерінің Тарантиносы

    Көшедегі шалшық судан да кәдімгідей тұңғиық мағына табуды мода еткен контемпорари-арт табынушылары бар ғой. Мен де солардың көшінен қалмайын деп осы бір қызық мультфильмді өзімше интерпретациялап көрейін дедім. Айналып келгенде, ол қараптан қарап ересектерге арналмаған шығар, демек ар жағында бірдемесі бар деген сөз. Жұрт аздап мағынасы бола қалса, «Ойландырады екен» («Заставляет задуматься») деп жамырап жазатын фильмдер емес, дәл осы туынды мені бей-жай қалдырмай, ми қыртыстарымды біраз қозғап кетті. Бұл жобаның басы-қасында жүрген Сет Роген өзі аздап тентектеу келген еврейдің ақылды баласы ғой.  Одан іш пыстыратын «жоғары моральді» бірдеңені күтудің  қажеті жоқ.

    Сонымен супермаркет сөрелеріндегі әр алуан азық-түлік ың-шыңсыз өмір сүріп жатады. Олардың бар арманы - адамға, яғни Құдайға бару. Ол жақта махаббатқа бөленіп, мәңгі мамыражай өмір сүреді-мыс.  Әзірге тәңірінің өсиетімен жүріп, тура жолдан таймау шарт. Дүкен ашылатын кезде барлығы хормен  шіркеу әндерін шырқап, жаратқанның жарылқауын сұрайды. Әлгілердің қатарында жас шұжық Фрэнк пен бөлке нан Бренда да бар.  Бірде ащы ақиқаттың куәгері болған бір бәнкі қышаның жанайқайы дүкенді дүр сілкіндіреді. Фрэнк енді не болса да шындықты білуге бекем бел буады. Ақыры ақсақалдардың «бұл дін − қараңғы халықты басқарудың мықты құралы» деген ликбез лекциясынан көзі ашылады. Бұл кезде оның достары Карл мен Барри ана жаққа «аттанып» үлгерген еді. Екеуі Құдай үйінің төрінде масайрап тұрғанда, құдекең  бәрінің көзінше бейқам тұрған картопты қайнаған суға гүмп еткізеді! Мұндай сұмдықтан жанұшыра қашқандардан жалғыз Барри аман қалады. (Ал енді осының бәрін енді шынайылықпен көз алдыңызға елестетіп көріңіз: ыстық суда ышқынған картоп, қарны қақ жарылған Карл-шұжық, тіске сарт-сұрт шайналып өлген тағы бірдеңелер ­− бәрі қан-жоса. Тарантиноша асқынған реализм. ) Бірақ Барри үшін қуырдақтың көкесі әлі алда еді, амалын тауып басқа бір жігіттің үйіне кіреді. Онысы нашақор болып шығады: психоделияға  түсіп, чакралары ашылғанда, тамақпен тілдесе кетеді. Барри «есі дұрыс Құдайға келдім бе» дей бергені сол еді, таңертең есін жиып, кешегіні ұмытқан үй иесі оны пісіріп жеймін деп жүріп басынан айырылады (тура мағынасында!).  Бала шұжық үшін енді дәстүрлі догманың тас-талқаны шығады.  Ол тез арада «о дүниеден» оралып, аңғал халқын ажалдан арашалап қалмақ болады. Ақыры Фрэнк досы екеуі дегеніне жетеді, Азат етілген жұрт қуанып  бөркін де, басқасын да аспанға атты. Баяғыдай принцип жоқ, бойдан иман кетті. Кешегі сіз-біз дескендер жалма-жан әмпей-жәмпей, қоян-қолтық бола қалады.

    Осыны шұбалаңдатып жазып отырғандағы айтпағым...

    Бұл анимациялық фильмнің сюжетінен жиренген бәз біреулер "тамақпен ойнаған не масқара?" деп бет шымшысып, ренжіп жатты. Роген қиялы ұшқыр әпенде десті.  Сонда олар азық-түлікше декаденттіктен қазіргі іріп-шіріген қоғамды, мүмкін арасында өздерін танымаған ба? Белден төмен ашық-шашық тақырыптарды өмірінде естіп көрмеген бе (негізі фильмде батыс қоғамы меңзеліп тұр)? Мұның бәрі адамдардың болмысына, үмітшілдігіне, «ел не айтады?» деп сіресіп-тіресіп анау-мынау күнәмен іштей алысуына жасалған параллель екенін аңғармады ма? Әйтпесе Фрэнк пен Бренда құр мыңқиған майлы шұжық пен былқиған бөлке нан емес. Олардың санасы, мінезі, тіпті наным-сенімі де бар. Екеуі ғашық, бірақ буырқанған сезімге берілмейді  – жоғарыдан біреу көріп қояды ғой. Екеуінің ғана емес, бүкіл ассортименттің санасын соқыр сенім жаулап алған. Өйткені жамандықтан кейін жақсылық, қысым-қыспақтан кейін әділдік келеді деген тәтті үмітпен, қылмыстан кейін жазасын береді деген қорқынышпен жүр ғой. Барри тілі салақтап, көзі аларып жатқан құдайшықтың басын суырып шығарғанда, елдің бәрі аҺ ұрады. Ал, сөйтіп «дін – апиын» дегенде не болды? Басында эйфория, соңында азғын хаос орнады. Қанша уақыт байлап-матап келген іштегі теріс заряд тасқын судай лақ етіп ақтарылды. Әй дейтін әже, қой дейтін қожа жоқта жаппай нәпсіге де тыю болмайды екен. Рақат! Осындай «көтеріңкі көңіл-күйлі» финалға жеткенде, сюжеттің астарын осылай әйтіп-бүйтіп барымша ақылмен жорып, ақтап алайын дегенде...

    әлгі срогі өтпейтін данагөй ақсақал басты қаһармандарды жинап алып, «мына тіршіліктерің далбаса, негізі сендер − Сет Роген деген әңгүдік шығарған суретсіңдер» деп бар шындықты жайып салады.  Ақырғы көріністе қол ұстасқан  хотдог-жұп нағыз Құдай-әкелерімен қауышпаққа параллель әлем порталына бет алады.

    Бұл эпизодты Сет не үшін қосты,  қызық болсын деді ме, бұған басым жетпеді, ал жеткен жері осы!