• Біздің парақшалар:
  • pецензиялар (барлығы: 405)

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 132

    Бұл кино жайлы қалай айтуға болатынын әлі ойланып отырмын. Киноны керемет деп айтсам өзіме жасалған қастандық болар, нашар десем Қазақстандық киноның дамуына қарсылығым болып қалар. Сонымен ойым шашырап отыр.

    Бала күнінен жауласып өскен екі ұлдың арасындағы салқындықты жеңу үшін жігіттердің анасы бір қулық ойлап табады. Ол балаларын өздерінің ескі достарының қыздарына үйлендіру. Ана аманатын орындау жолындағы екі жігіттің махаббат хикаясы.

    Сонымен не ұнамады:

    1. Сценарий. Өте жұтаң. Шыны керек қазір не болып не істейтінін білетіндей күй кештім. Сонан соң аяқ асты жиналып түсіре салған дүние сияқты әсер алдым. Киноның айтар ойы түсінікті болғанымен, кино тартпайды.

    2. Актерлар және олардың ойыны. Қазақстандық актерлерге көңілім толмайды, бұл сөзімнің театрдан шыққан актерларға қатысы жоқ әрине. Эмоция жоқ. Эдуард Табишевтың ойыны көңілімнен шықпады, оның жауыз екеніне сенбедім, содан соң күлкісінің жасандылығы ұнамады. Мұрат Бисембиннің ойнауы ұнайды, фигурасына сынам, бірақ, бұл рөл ол кісінің рөлі емес. Бұл рөль үшін бірінішіден жасы тым үлкен, екіншіден, Рэкетирдің бейнесінде қабылдап қалғасын, мына рөлдегі сүр бойдақтың рөлі аздап жараспады. Азиза Рыскельдиева, әдемі, қатал қыздың рөлін алған. Сырт бейне күшті келіп тұр, бірақ актриса дым эмоция бере алмады. Қатып қалған ағаш сияқты әсер бар, сонан соң қыздардың әкесін ататын кезде киллер сияқты емес бірінші рет қолына қару ұстап тұрғандай демалуы ұнамады. Негізгі идея бойынша ол киллер ғой, ол неге қорқуы, сасқалақтауы керек? Нұрлан Батыров ұнайды. Оның актерлығын мен эмоциясын қалай бере алатынын білгендіктен одан күшті дүние күткем, бірақ ол да эмоциясын көрсете алмады.

    3. Түсірілім сапасыз. Кешірім өтінем, бірақ солай. кейбір жерлерін көріп отырып камераның қозалысынан басың айналып кетеді. Видеода қанық түстер жоқ сияқты әсер алдым. Нияз Әбдіғапардың алғашқы режиссерлығы екенін білгесін ғана үнсіз отырдым.

    Не ұнады:

    1. Каринаның рөлін сомдаған қыз ұнады. Ашық, еркін. Бірақ рөлі ашылмай қалған. Сонан соң Арман басқа қызды таңдап кеткен кезде ол қыздың неге ары қарай не жасағанын бермеген. Ондай эмоциядағы қыздар үнсіз кетпейтіні белгілі ғой, осы жағын түсіргенде қызық болар ма еді?

    2. Альбина Оганесян мен Мөлдір Мекенбаеваның әдеміліктері ұнады. Қылықтары баршылық, алғашқы рөлдері болса да өздеріне берілген рөлді алып шыға алған сияқты.

    P.S. киноны кинотеатрға барып көріңіз дей алмаймын. Мұндай фильмдердің түскеніне 2007-2010 жылдары қуанатынбыз, ал қазір біз жақсы дүние түсіруге болатынын білеміз, көргенбіз.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 132

    Кино өте қатты ұнады. Қызықты, әзілі сапалы, әрі эффектіні жақсы берген. Адамды жалықтырмайды, екі сағаттан астам уақыттың қалай өтіп кеткенін байқамай қаласыз.

  • Meihua

    Барлық рецензиялар: 5

    Аямай 10 баллымды бердім.

    Сюжеті де күшті, Балақай актер де мықты. Қызы әдемі. Спейси молодец, бірақ образы онша ашылмаған.

  • Meihua

    Барлық рецензиялар: 5

    Былай... Жалпы жаман емес. Ляптары жетерлік сюжетте. Экшнның арқасында мән бермейсің.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 132

    Қорқынышты кинолар туралы ой жазатын мен емес. Себебі, мен мүлдем қорқынышты кино қарамаймын. Себебі сол- мен қатты қорқақпын :). Бірақ, осы жолы "ой, клоундар ғой, солардан қорқуға бола ма?" деген оймен бардым. Қателескен сияқтымын. Кино қорқынышты, дыбыстық эффектілер адамның кәдімгідей есін алады.

    Кинода бала күнгі қорқыныштар туралы айталады. Мысалы, мен бала күнімде домовойдан қатты қорқатын ем. Себебі, біз тұрған үй тым үлкен еді. Ағам екеуміз жалғыз қалған кезде мені ылғи қорқытатын. Осы қорқыныштың кесірінен әлі күнге қорқынышты кино көре алмаймын, үйде жалғыз қалудан да қорқам. Себебі, мен өз қорқынышымды әлі күнге жеңбегенімді көрсетеді.

    Кішкене сыныптарда оқитын алты жігіт пен Бетти өз қалаларында бір сұмдықтың болып жатқанын түсінеді. Себебі кішкентай балалардың жоғалуы бұл қалада міндетті нәрсе сияқты боп кеткен. Сондықтан олардың жоғалуына үлкендер тарапынан көп назар аударылмайды. Кішкене батырлар өз қорқыныштарын жеңіп, істің соңына жетуге тырысады.

    Ал сіз неден қорқасыз?

  • Ернар Бекенов

    Барлық рецензиялар: 116

    Хоррор дегеннен гөрі драма деген дұрыс па деймін.

    Иә, фильм үрейлі. Бірақ біз үйреніп қалған классикалық "страшилка" емес. Басты кейіпкерлердің өміріне қатысты лирикалық шегіністер бар және бұл тәсіл өте сәтті қолданылған.

    Айтқанымдай, фильмде адамдардың бала кезіндегі үрейі, оны жеңе алуы немесе жеңе алмауы басты тақырып ретінде алынады.

    Кейіпкерлердің арасында ересектер аз. Бұл да балалар мәселелеріне екпінді көбірек қою үшін жасалған ба деймін.

    Әр кейіпкердің тарихына уақыт бөлінген, әр баланың неден қорқатыны және қандай проблемасы бар екені көрсетіледі. Осы жері ұнады. Фильмнің бел ортасына келгенде басты персонаждардың бәрін танып-біліп аласың. Бұл режиссермен бір толқында болып, фильмнің өрбуіне оңай ілесіп отыруға жақсы.

    Кинотуындының драма бөлігі осындай. Ал хоррор бөлігін осы айтылғандардың бәріне фон ретінде, тақырыптың ашылуына қозғаушы күш ретінде қарастыруға болады.

    Иә, қорқынышты жерлері көп. Үрейлі аттракцион көруге барғандар өз іздегенін таба алады деп ойлаймын. Клоун шынымен қорқынышты (актер Билл Скарсгардқа рахмет).

    Бір жақпаған тұсы бар: бала кейіпкерлер қорқынышты оқиғалар мен әлгі құбыжыққа тез үйренеді. Осы жері аздап шынайылықтан тым алыстап кеткендей болды. Құбыжық-клоунның шабуылына ұшыраған адам ертеңіне дым болмағандай ойнап-күліп жүрмес болар. Бұл жерде не сценарий деңгейінде, не монтаж кезінде қателіктер болды деп ойлаймын.

    Айтпақшы, юмор да бар және ондай тұстары да өзінше қызық. Күлкілі жерлері сюжеттің өз жолынан ауытқуына себеп бола алмайды. Балаға тән, жеңіл әзіл.

    Стивен Кингтің шығармасымен таныс емес адам басты антагонистке қатысты бір ғана сұрақ қоюы мүмкін (мысалы мен) - Неге клоун? Неге басқа персонаж емес?

    Жылдың басты үрейлі фильмі деуден аулақпын, өйткені драмасы басым болды деп есептеймін. Бірақ картина ерекше, тартымды және маңызды.

    7/10

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 132

    Асқар Ұзабаевтың киноларында не болатынын, не күтуге болатынын біліп тұратындай күйге жеткен сияқтымын. Комедияны жақсы түсіреді, бірақ бәрі бір-біріне ұқсас дүние боп кетті. Айтпақшы, Ақбота қанша артынан сөз лестіргенімен өз рөлін барынша жақсы алып шыққан, рөлді емін-еркін ойнап шыққан. Ауылдан келген қыздың эмоциясына сендім. Ал Дәуренге келсем, кішкене өсу керек сияқты. Ол уже бозбала мен күйеу жігіттің рөлін сомдауды қойғаны дұрыс шығар, ол күйеу жігіт болатын жастан давно өтіп кетті ғой.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 132

    Сценарий жұтаң, негізі қазақтардың отбасында одан ауыр, әрі күлкілі жағдайлар бар. Данагүлдің эмоциясынан басқа актерларда эмоция аз. Салтанаттың шынымен рөлін аша түссе болатын еді. Жігіттің көз қарасы ұнады.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 132

    Киноны жылайтын, "өмір неткен әділетсіз" деген тізімдер жиынтығына қосып қойыңыз. Жылайтын кино екен деп көрмей қалмаңыз, керісінше өмірде бәрі мүмкін екеніне көз жеткізу үшін көріңіз. Жалпы әйел мен еркектің махаббаты, аналық махаббат пен адамгершіліктің ең жоғарғы сатысын көрсете алған жақсы туынды.

    Елсіз аралда қалай бақытты болуға болады? Бұл кино осы сұрақтың жауабын береді. Иа, бақытты болуға болады. Ол үшін сен ауыр тағдырдан кейін тыныштыққа тап болып, ол жерге сүйіктіңмен барып бақытты отбасы болсаң елсіз аралда екі адам болып бақытты ғұмыр кешуге болатынын көрсетеді. Ессіз ғашық болған жан балалы болғысы келеді, алайда, өмір қатал...

    Екі баласынан айырылып қалған ананың қайықпен ағып келген жетім баланы өзінің баласындай аялап өсіргісі келетін аналық махаббатын тек көру керек шығар. Әйелін сүйген еркектің әйелінің бақыты үшін қылмысқа көз жұма қарағанын қалай кешіргеніңді білмей қаласың...

    Кино өте әдемі жерде, керемет табиғи дыбыстар ортасында жақсы түсірілген. Табиғаттың әсемдігін, екі жастың бақытын режиссер де актерларда жақсы бере алған. Киноға таңдалған актерлар құрамының мықтылығын, олардың рөлді алып шығу қатты ұнады.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 132

    Кино, нағыз қазіргі заманда болып жатқан әлеуметтік тақырыпты қозғайды. Бізге күнделікті байқамайтын нәрсені жақсы көтерген.

    Отбасылық қасиеттен дым қалмаған кез. Еркек өз отбасынан безіп, отбасының алдындағы міндетін ұмытқан. Әйел, ана екенін, жар екенін ұмытқан. Инстаграм сияқты әлеуметтік желінің құлы, сән әлеміне табынушы. Ол да күйеуіне ерегесіп сырттан бақыт іздеген бейшара. Жалғыз ұл, ешкім оның жағдайын, ешкім оның жай күйін түсінбейді. Тасжүрек ана мен әкенің ортасында қалған іздеуі жоқ бала. Ол ешкімге салмақ салмай өзімен өзі кеткісі келеді...

    Шынымен, махаббат болмаса өмір сұрғылт нәрсе. Нәпсі, қу ақша мен заман ағымына түсіп махаббаттары мен бір-біріне деген сенім мен сыйластықтан айырылған дүбара қоғам.

    Адамға ой саларлық кино, қарап шығуға кеңес берем. Бір уақыт "біз қайда барамыз?" деген сұраққа толғана білу керек.

  • Ернар Бекенов

    Барлық рецензиялар: 116

    Фильм алғашқы минуттан соңғы титрға дейін махаббатсыздықтың қандай болатынын паш етіп, көрерменге дабыл сигналын қағумен болады. "Тасжүрек" деп қазақшалау фильмнің мәнін аша алмағандай болды. Фильм махаббаттың жоқтығы, махаббатсыздық туралы. Бұл тұрғыда тұпнұсқа атауы дәл қойылған.

    Синопсисінде жазылғандай, картина ажырасып жатқан жұп туралы. Әрқайсысының өз жеке өмірі бар, сондықтан ортақ ұл - екі жақтың да жаңа бақытына кедергі келтірмекші. Сол себепті баланы өсіру жауапкершілігін ері әйеліне, ал әйел еріне жүктегісі келеді. Шешімі жоқ даудың арасында ұл зардап шегеді. Ол екі жаққа да керек емесін сезеді. Сезеді де... із-түссіз жоғалып кетеді.

    Фильм атмосферасы жаумай үстіңнен төніп тұрғып алған қара бұлт секілді - ішкі әлеміңді түнертіп, жақсылыққа, жағымды оқиғаларға үміт артпай-ақ қоюды бірден ескерткендей болады көрерменге. Бұған музыкалық әрлеуді қосыңыз. Бүкіл денең жамандықтың боларын сезіп, арқаңды тітіркендіріп жібереді.

    Немқұрайлық, махаббатсыздық барлық жерде: бір-бірін жек көріп кеткен ерлі-зайыптылар, немқұрайлық танытқан тергеуші, долы ана/ене, басты кейіпкерлердің эгоистік кейіптегі жаңа ашыналары. Персонаждардың түрінен жылылық іздеп кетеді екенсің тіпті. Алайда персонаждарда бір ғана махаббат бар - смартфонға, өзіміз қолмен құрып жалған алған әлемге сүйсіну. Әрине бұл да фейк махаббат. Оны экран алдындағы кез келген адам анық түсінеді деп ойлаймын. Виртуал - әу бастан шын емес дегенді білдіреді емес пе?!

    Звягинцев актерлер іріктеуде, персонаждардың образын жасауда аса шебер. Әр деталь, әр қимыл образдардың ашыла түсуіне, көрерменмен жақын танысуына сеп болады. Финалда сен әр кейіпкердің мінезін өз жақыныңдай біліп шығасың.

    Әлбетте әлеуметтік драма ретінде картинаның барысы параллельдер мен аллегориялардан тұрады. Оған бөлек материал арнау керек шығар. Бүкіл көріністің түйіні ретінде Украинадағы қақтығыстың репортажын фон ретінде пайдалануы аздап күтпеген, бірақ өте әсерлі жайт болды. 

    Фильм техникалық тұрғыдан да өте жақсы жасалғанын айта кету керек. Операторлық жұмыс, түстің қолданылуы картинаға ерекшелік беріп, көрерменге эстетикалық ләззат сыйлайды.

    Звягинцевтің мен екінші фильмін көріп отырмын және екінші рет жан дүниені қопарып, көпшілігіміздің жанды жерімізге дәл тигізгенін көріп отырмын. 

  • Ақбота Мұсабекқызы

    Барлық рецензиялар: 1

    • Ninety one
    • 2017
    • Рейтинг: 6,4
    • Дауыс саны: 5

    Күткенді, ойлағанды бере алмады. Ninety One фильмінен жігіттердің шынайы ойынын ғана көруге болады. Ерболат Беделханның кинодағы дебюті екенін ескерсек, бәріне көз жұма қарауға болар еді. Бірақ... бірақ, Асқар Ұзабаев фильмдегі қателіктерді, сюжеттер мен оқиға желілерін қалай байқамай қалды. Тіпті кешірімсіз.

    Фильмде топтағы жігіттердің барынша шынайы ойнағандары, өз-өздерін сомдауларын жақсы түсінгендерін көруге болады. Жалпы, кино ретінде барлық қиындықтарды, жамандықтарды жеңіп, түн артынан күн шығатынын білуге, мотивация алуға болады. Соған УРА деймін.

    Ал мен не күттім:

    - Топтағы жігіттер қалай танысып, табысты;

    - Ninety one жігіттерін Ерболат қалай тапты? Немесе жігіттер Ерболатты қалай тапты?

    - Топ қалай құрылды?

    - Топтағы барлық жігіттердің ата-аналарының реакциясы қалай болды?

    - Жақындарының, ұстаздарының, достарының көзқарасы қалай болды?

    - Күрестегі жолдың негізгі бағыттары.

    Осыларды көргім келген. Көре алмадым. Топтың Ерболатқа тапсырма өткізіп жүргенін бастап, бірден құрылып кетіп, иглздар, хейтерлер темасы бірден басталып кетті. Сәл бірдеңе жетіспей қалды осы тұста.

    Монтаж. Оһ, видео инженердің қолын кесу керек, жо-жоқ, шабу керек! Монтаж өте нашар. Тойский. 24 тамыздағы премьераға үлгеру үшін асығыс жасағаны көрініп тұр.

    Ал жігіттердің жалпы күресі ұнады. Қуандым.

    Ninety One жігіттерінің рөлдеріне - 5

    Продюсер Ерболат Беделханға - 2 (алғашқы қадамы екенін ескеріп)

    Режиссер Асқар Ұзабаевқа - 1 (оның бұл еңбегін нәщәр деп бағалар ем)

    Жалпы 8/10 деген баға қойдым.

    Сонда да бұл фильмге жұмсалған $100 мың ақталарына сенем. Сұранысқа ие фильм болатын шығар)))

  • Ернар Бекенов

    Барлық рецензиялар: 116

    Не айтуға болады? Өз жанры мен канондарын сақтай отырып жасалған туынды. DC киноғаламының бір бөлшегі бола тұра, сюжет жағынан "Әділет лигасына", яғни "Лига справедливости" жобасына байланып қалғанына қарамастан, Диана ханшайымның өз әлемі кеңінен ашылған.

    Қазір DC киноғаламында Бэтменнің рөлі екінші планға ығысуы да осы Ғажап әйелдің кесірінен болып жатыр. Әділет Лигасында басты суперқаһарман осы Диана болады деп айтылуда. Хуле, соңғы уақытта халі мүшкіл Уорнер Бразерске 800 млн доллар табыс алып берді, соңғы жылдардың ішінде алғаш рет сыншылардың мақтауына ұшырады. Уорнер Бразердің осы жетістікті пайдаланып, Ғажап әйелдің бүкіл сөлін сорып, әбден дымы қалмағанша пайдалануға тырысатыны белгілі нәрсе.

    Дегенмен фильм кемшіліксіз де емес, үйлеспей қалған, фильмнің атмосферасына сәйкеспей кеткен тұстары бар. Галь Гадоттың да ойынына сын айтуға болады. Бірақ, франшизаның осыған дейінгі туындыларымен салыстырғанда көш ілгері. Сол үшін 7/10 беріп отырмын.