• Біздің парақшалар:
  • pецензиялар (барлығы: 408)

  • Ернар Бекенов

    Барлық рецензиялар: 117

    • Аңду
    • 2014
    • Рейтинг: 7
    • Дауыс саны: 1

    Бвуәәә! - деп күтпеген сәтте қорқытатын құбыжықтары жоқ, бірақ ішіңді бүргізіп жіберетін атмосферасы бар хоррор керек пе? Онда мына фильмді ұсынамын.

    Бастан-аяқ тыпыршумен болдым. Бұл жерде ауыр атмосферасымен, белгісіздікпен қорқытады.

    Сюжеті былай: Бір жігіт пен қыз бірге түн өткізеді. Түн как түн, ғашық жастардың қалыпты тірлігі. Бірақ секстен кейін жігіт қызға бір құпияны ашады. Бір қарғыс бар, жыныстық жолмен беріледі. Қарғыс саған өткенде артыңнан біреу ілеседі, ол түрін, келбетін өзгерте алады. Қайда барсаң да қыр соңыңнан қалмайды. Тек ұстатпауың керек. Қолына түссең аса қатыгездікпен өлтірілесің. Ал одан құтылу үшін басқа біреумен жатуың керек, сонда әлгі адам өлгенше сен азат бола тұрасың.

    Режиссердің аралас стилистикасы ұнады. Яғни, фильмде нақты қай уақыт екенін білмейсің, бәрі араласып кеткен. Саундтрек - диско, неон заманын еске түсіреді, машиналар 80-90 жылдарға тиесілі, киім нейтрал стилде, бірақ ұялы телефон бар.

    Ал, тылсым күш иесін қолға түсіру жоспарын құрған кезде күш біріктірген жасөспірімдер Стивен Кингтің "Оносы" мен "Очень странные дела" сериалын еске түсіріп жібереді. Бірақ, бір сәтке ғана. Көбінесе басты кейіпкер қыз жалғыз әрекет етеді. Өйткені әлгі ілесуші тек оған ғана көрінеді.

    Сөзді көбейтіп қайтем, жоғарыдағы абзацта аталған картиналар ұнаған болса, классикалық хоррорлардан шаршасаң, жаңа бір кинококтейлдің дәмін татқың келсе - бұны бір көруің қажет.

  • Ернар Бекенов

    Барлық рецензиялар: 117

    Фильм биылғы Канн кинофестивалінде үздік режиссер номинациясын жеңіп алды. Мен бірдеңе білсем, "Оскар" бәйгесіне бапталған картина. Бірақ қателесуім де мүмкін.

    Не дейін, нағыз драма. Адамның жасырын шайтани һәм пендеуи қылықтарын ашып, бұрылысы күтпеген жерден пайда бола кететін қуатты сюжеті бар. Актерлер сәтті таңдалған және олар өз міндеттерін өте жақсы алып шықты. Кімдер дейсің ғой? Мыналар: Колин Фаррелл, Эль Фаннинг, Кирстен Данст, Николь Кидман. Эль Фаннинг қылығымен бірден баурап алады, көрерменді тартып, елітіп тұратын бір қасиеті бар.

    Аталғандардың арасынан Кирстен Дансттың кейіпкері сәл ашылмай қалғандай болды. Ашылса да кейбір мотивтері түсініксіз қалып, соңына жеткізілмеген. Бұған енді актрисаның кінәсі жоқ деп ойлаймын. 

    Сюжеті былай: қалың орманның арасында, елді мекеннен жырақта қыздар пансионы бар. Америкада азаматтық соғыс басталғанда бұл мекемедегілердің көбісі тарап кетеді. Тек бес тәрбиеленуші мен екі ересек әйел қалады. Бірде қыздардың біреуі орманда саңырауқұлақ теріп жүріп, жаралы солдатты көреді. Бір жаманы - солдат солтүстік штаттан еді, ал пансион оңтүстік армияның территориясы. Бірақ басты мәселе ол емес. Кілең қыздардың арасында жалғыз еркек пайда болған соң әлгі пансионның өз соғысы, ішкі бәсекесі басталады. Осындай қаумалаған назар мен ашық қырындаудан кейін жігіт те қарап тұра алмасы анық.

    Кейіпкерлердің ешқайсысын ақтап ала алмайсың, жамандыққа да қимайсың. Ақыр соңына дейін әр кейіпкердің жанына терең үңілуге тырысып, оны жақыннан тани түскің келеді. Соңында көп сұрақтар туғызып, бәрін сенің сотыңа қалдырып кетеді.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 134

    Соңғы уақытта қараған киноларымның ішінде ұнағаны осы кино болды. Балақай мен қызы ұнады. Музыка жақсы таңдалған. Сюжетте қызықты.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 134

    Бұл кино жайлы қалай айтуға болатынын әлі ойланып отырмын. Киноны керемет деп айтсам өзіме жасалған қастандық болар, нашар десем Қазақстандық киноның дамуына қарсылығым болып қалар. Сонымен ойым шашырап отыр.

    Бала күнінен жауласып өскен екі ұлдың арасындағы салқындықты жеңу үшін жігіттердің анасы бір қулық ойлап табады. Ол балаларын өздерінің ескі достарының қыздарына үйлендіру. Ана аманатын орындау жолындағы екі жігіттің махаббат хикаясы.

    Сонымен не ұнамады:

    1. Сценарий. Өте жұтаң. Шыны керек қазір не болып не істейтінін білетіндей күй кештім. Сонан соң аяқ асты жиналып түсіре салған дүние сияқты әсер алдым. Киноның айтар ойы түсінікті болғанымен, кино тартпайды.

    2. Актерлар және олардың ойыны. Қазақстандық актерлерге көңілім толмайды, бұл сөзімнің театрдан шыққан актерларға қатысы жоқ әрине. Эмоция жоқ. Эдуард Табишевтың ойыны көңілімнен шықпады, оның жауыз екеніне сенбедім, содан соң күлкісінің жасандылығы ұнамады. Мұрат Бисембиннің ойнауы ұнайды, фигурасына сынам, бірақ, бұл рөл ол кісінің рөлі емес. Бұл рөль үшін бірінішіден жасы тым үлкен, екіншіден, Рэкетирдің бейнесінде қабылдап қалғасын, мына рөлдегі сүр бойдақтың рөлі аздап жараспады. Азиза Рыскельдиева, әдемі, қатал қыздың рөлін алған. Сырт бейне күшті келіп тұр, бірақ актриса дым эмоция бере алмады. Қатып қалған ағаш сияқты әсер бар, сонан соң қыздардың әкесін ататын кезде киллер сияқты емес бірінші рет қолына қару ұстап тұрғандай демалуы ұнамады. Негізгі идея бойынша ол киллер ғой, ол неге қорқуы, сасқалақтауы керек? Нұрлан Батыров ұнайды. Оның актерлығын мен эмоциясын қалай бере алатынын білгендіктен одан күшті дүние күткем, бірақ ол да эмоциясын көрсете алмады.

    3. Түсірілім сапасыз. Кешірім өтінем, бірақ солай. кейбір жерлерін көріп отырып камераның қозалысынан басың айналып кетеді. Видеода қанық түстер жоқ сияқты әсер алдым. Нияз Әбдіғапардың алғашқы режиссерлығы екенін білгесін ғана үнсіз отырдым.

    Не ұнады:

    1. Каринаның рөлін сомдаған қыз ұнады. Ашық, еркін. Бірақ рөлі ашылмай қалған. Сонан соң Арман басқа қызды таңдап кеткен кезде ол қыздың неге ары қарай не жасағанын бермеген. Ондай эмоциядағы қыздар үнсіз кетпейтіні белгілі ғой, осы жағын түсіргенде қызық болар ма еді?

    2. Альбина Оганесян мен Мөлдір Мекенбаеваның әдеміліктері ұнады. Қылықтары баршылық, алғашқы рөлдері болса да өздеріне берілген рөлді алып шыға алған сияқты.

    P.S. киноны кинотеатрға барып көріңіз дей алмаймын. Мұндай фильмдердің түскеніне 2007-2010 жылдары қуанатынбыз, ал қазір біз жақсы дүние түсіруге болатынын білеміз, көргенбіз.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 134

    Кино өте қатты ұнады. Қызықты, әзілі сапалы, әрі эффектіні жақсы берген. Адамды жалықтырмайды, екі сағаттан астам уақыттың қалай өтіп кеткенін байқамай қаласыз.

  • Meihua

    Барлық рецензиялар: 5

    Аямай 10 баллымды бердім.

    Сюжеті де күшті, Балақай актер де мықты. Қызы әдемі. Спейси молодец, бірақ образы онша ашылмаған.

  • Meihua

    Барлық рецензиялар: 5

    Былай... Жалпы жаман емес. Ляптары жетерлік сюжетте. Экшнның арқасында мән бермейсің.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 134

    Қорқынышты кинолар туралы ой жазатын мен емес. Себебі, мен мүлдем қорқынышты кино қарамаймын. Себебі сол- мен қатты қорқақпын :). Бірақ, осы жолы "ой, клоундар ғой, солардан қорқуға бола ма?" деген оймен бардым. Қателескен сияқтымын. Кино қорқынышты, дыбыстық эффектілер адамның кәдімгідей есін алады.

    Кинода бала күнгі қорқыныштар туралы айталады. Мысалы, мен бала күнімде домовойдан қатты қорқатын ем. Себебі, біз тұрған үй тым үлкен еді. Ағам екеуміз жалғыз қалған кезде мені ылғи қорқытатын. Осы қорқыныштың кесірінен әлі күнге қорқынышты кино көре алмаймын, үйде жалғыз қалудан да қорқам. Себебі, мен өз қорқынышымды әлі күнге жеңбегенімді көрсетеді.

    Кішкене сыныптарда оқитын алты жігіт пен Бетти өз қалаларында бір сұмдықтың болып жатқанын түсінеді. Себебі кішкентай балалардың жоғалуы бұл қалада міндетті нәрсе сияқты боп кеткен. Сондықтан олардың жоғалуына үлкендер тарапынан көп назар аударылмайды. Кішкене батырлар өз қорқыныштарын жеңіп, істің соңына жетуге тырысады.

    Ал сіз неден қорқасыз?

  • Ернар Бекенов

    Барлық рецензиялар: 117

    Хоррор дегеннен гөрі драма деген дұрыс па деймін.

    Иә, фильм үрейлі. Бірақ біз үйреніп қалған классикалық "страшилка" емес. Басты кейіпкерлердің өміріне қатысты лирикалық шегіністер бар және бұл тәсіл өте сәтті қолданылған.

    Айтқанымдай, фильмде адамдардың бала кезіндегі үрейі, оны жеңе алуы немесе жеңе алмауы басты тақырып ретінде алынады.

    Кейіпкерлердің арасында ересектер аз. Бұл да балалар мәселелеріне екпінді көбірек қою үшін жасалған ба деймін.

    Әр кейіпкердің тарихына уақыт бөлінген, әр баланың неден қорқатыны және қандай проблемасы бар екені көрсетіледі. Осы жері ұнады. Фильмнің бел ортасына келгенде басты персонаждардың бәрін танып-біліп аласың. Бұл режиссермен бір толқында болып, фильмнің өрбуіне оңай ілесіп отыруға жақсы.

    Кинотуындының драма бөлігі осындай. Ал хоррор бөлігін осы айтылғандардың бәріне фон ретінде, тақырыптың ашылуына қозғаушы күш ретінде қарастыруға болады.

    Иә, қорқынышты жерлері көп. Үрейлі аттракцион көруге барғандар өз іздегенін таба алады деп ойлаймын. Клоун шынымен қорқынышты (актер Билл Скарсгардқа рахмет).

    Бір жақпаған тұсы бар: бала кейіпкерлер қорқынышты оқиғалар мен әлгі құбыжыққа тез үйренеді. Осы жері аздап шынайылықтан тым алыстап кеткендей болды. Құбыжық-клоунның шабуылына ұшыраған адам ертеңіне дым болмағандай ойнап-күліп жүрмес болар. Бұл жерде не сценарий деңгейінде, не монтаж кезінде қателіктер болды деп ойлаймын.

    Айтпақшы, юмор да бар және ондай тұстары да өзінше қызық. Күлкілі жерлері сюжеттің өз жолынан ауытқуына себеп бола алмайды. Балаға тән, жеңіл әзіл.

    Стивен Кингтің шығармасымен таныс емес адам басты антагонистке қатысты бір ғана сұрақ қоюы мүмкін (мысалы мен) - Неге клоун? Неге басқа персонаж емес?

    Жылдың басты үрейлі фильмі деуден аулақпын, өйткені драмасы басым болды деп есептеймін. Бірақ картина ерекше, тартымды және маңызды.

    7/10

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 134

    Асқар Ұзабаевтың киноларында не болатынын, не күтуге болатынын біліп тұратындай күйге жеткен сияқтымын. Комедияны жақсы түсіреді, бірақ бәрі бір-біріне ұқсас дүние боп кетті. Айтпақшы, Ақбота қанша артынан сөз лестіргенімен өз рөлін барынша жақсы алып шыққан, рөлді емін-еркін ойнап шыққан. Ауылдан келген қыздың эмоциясына сендім. Ал Дәуренге келсем, кішкене өсу керек сияқты. Ол уже бозбала мен күйеу жігіттің рөлін сомдауды қойғаны дұрыс шығар, ол күйеу жігіт болатын жастан давно өтіп кетті ғой.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 134

    Сценарий жұтаң, негізі қазақтардың отбасында одан ауыр, әрі күлкілі жағдайлар бар. Данагүлдің эмоциясынан басқа актерларда эмоция аз. Салтанаттың шынымен рөлін аша түссе болатын еді. Жігіттің көз қарасы ұнады.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 134

    Киноны жылайтын, "өмір неткен әділетсіз" деген тізімдер жиынтығына қосып қойыңыз. Жылайтын кино екен деп көрмей қалмаңыз, керісінше өмірде бәрі мүмкін екеніне көз жеткізу үшін көріңіз. Жалпы әйел мен еркектің махаббаты, аналық махаббат пен адамгершіліктің ең жоғарғы сатысын көрсете алған жақсы туынды.

    Елсіз аралда қалай бақытты болуға болады? Бұл кино осы сұрақтың жауабын береді. Иа, бақытты болуға болады. Ол үшін сен ауыр тағдырдан кейін тыныштыққа тап болып, ол жерге сүйіктіңмен барып бақытты отбасы болсаң елсіз аралда екі адам болып бақытты ғұмыр кешуге болатынын көрсетеді. Ессіз ғашық болған жан балалы болғысы келеді, алайда, өмір қатал...

    Екі баласынан айырылып қалған ананың қайықпен ағып келген жетім баланы өзінің баласындай аялап өсіргісі келетін аналық махаббатын тек көру керек шығар. Әйелін сүйген еркектің әйелінің бақыты үшін қылмысқа көз жұма қарағанын қалай кешіргеніңді білмей қаласың...

    Кино өте әдемі жерде, керемет табиғи дыбыстар ортасында жақсы түсірілген. Табиғаттың әсемдігін, екі жастың бақытын режиссер де актерларда жақсы бере алған. Киноға таңдалған актерлар құрамының мықтылығын, олардың рөлді алып шығу қатты ұнады.

  • Айкона

    Барлық рецензиялар: 134

    Кино, нағыз қазіргі заманда болып жатқан әлеуметтік тақырыпты қозғайды. Бізге күнделікті байқамайтын нәрсені жақсы көтерген.

    Отбасылық қасиеттен дым қалмаған кез. Еркек өз отбасынан безіп, отбасының алдындағы міндетін ұмытқан. Әйел, ана екенін, жар екенін ұмытқан. Инстаграм сияқты әлеуметтік желінің құлы, сән әлеміне табынушы. Ол да күйеуіне ерегесіп сырттан бақыт іздеген бейшара. Жалғыз ұл, ешкім оның жағдайын, ешкім оның жай күйін түсінбейді. Тасжүрек ана мен әкенің ортасында қалған іздеуі жоқ бала. Ол ешкімге салмақ салмай өзімен өзі кеткісі келеді...

    Шынымен, махаббат болмаса өмір сұрғылт нәрсе. Нәпсі, қу ақша мен заман ағымына түсіп махаббаттары мен бір-біріне деген сенім мен сыйластықтан айырылған дүбара қоғам.

    Адамға ой саларлық кино, қарап шығуға кеңес берем. Бір уақыт "біз қайда барамыз?" деген сұраққа толғана білу керек.